Muatnaik Makanan Sahur, Juadah Ini Dipandang Rendah Seorang Warganet

Setiap orang sudah ditentukan rezeki masing-masing. Mungkin kita senang sekarang tapi tidak perlu rasanya memandang rendah pada makanan orang lain jika itu je yang dia mampu. Lebih baik diam saja dari berkata-kata jika ianya boleh meny4akitkan hati orang lain.

“Ikan goring dan telor goring makanan orang gelandangan yang duduk bawah jambatan di KL ni”

Itulah komen yang diterima Yusoff pada gambar juadah sahur yang dimuatnaik dalam Facebooknya. Yusoff yang meluahkan kesedihannya bersahur tanpa ayahnya memuat naik gambar nasi berlaukkan ikan goreng dan telur goreng kicap tidak menyangka mendapat hin4aan seperti itu.

“Tak sangka ada yang menghiina saya sampai ke tahap ni.. Sabar.. Ni kan hari yang mulia. Bulan Ramadhan” Tulis Yusoff lagi.

Namun, rata-rata Netizen memberikan sokongan kepada Yusoff dan menempelak komen hin4aan lelaki itu.

“Ish.. kenapalah nak hiina macam tu. Rasanya semua orang pernah makan makanan macam tu.. sedap kot nasi telur dan kicap” Tulis seorang Netizen.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Alternatif / macam2 ada

Harap Maaf